FAQ

Aurivio > FAQ

JESTEŚMY TU, ABY ODPOWIEDZIEĆ NA TWOJE PYTANIA

CZĘSTO ZADAWANE
PYTANIA (FAQ)

Ile trwa dostawa?
+
Nasz całkowity czas dostawy wynosi zazwyczaj 7–10 dni roboczych. Składa się to z czasu przetwarzania (1–2 dni robocze) oraz czasu transportu (6–8 dni roboczych). Wszystkie zamówienia wysyłamy bezpłatnie.
Jakie metody płatności są akceptowane?
+
Oferujemy szeroki wybór bezpiecznych płatności, w tym najpopularniejszy w Polsce BLIK. Akceptujemy również karty (Visa, MasterCard, Maestro, Amex) oraz płatności mobilne: Apple Pay, Google Pay i Shop Pay. Wszystkie transakcje są szyfrowane SSL.
Jak mogę zwrócić produkt?
+
W Aurivio masz 30 dni na zwrot towaru od momentu jego otrzymania. Aby rozpocząć procedurę zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem info@aurivio.pl, a prześlemy Ci formularz zwrotu oraz odpowiedni adres. Pamiętaj, że w przypadku zwrotu z powodu zmiany decyzji, koszt wysyłki pokrywa kupujący.
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
+
Tak! Gdy Twoja paczka zostanie wysłana, otrzymasz wiadomość e-mail z numerem śledzenia (Tracking Number). Możesz sprawdzić status przesyłki w dowolnym momencie na naszej stronie w zakładce "Śledzenie zamówienia".
Czy mogę anulować zamówienie?
+
Staramy się realizować zamówienia bardzo szybko. Jeśli chcesz anulować zamówienie, skontaktuj się z nami natychmiast (najlepiej w ciągu 12 godzin). Jeśli paczka została już przekazana przewoźnikowi, anulowanie nie będzie możliwe, ale będziesz mógł dokonać zwrotu po otrzymaniu przesyłki.
Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony produkt?
+
Bardzo nam przykro, jeśli tak się stało. Prosimy o zrobienie zdjęcia uszkodzenia i przesłanie go na adres info@aurivio.pl w ciągu 48 godzin od dostawy. Zorganizujemy bezpłatną wymianę na nowy produkt lub zwrócimy pieniądze.
Czy wysyłka jest darmowa?
+
Tak, oferujemy darmową dostawę na wszystkie zamówienia na terenie całej Polski, bez względu na kwotę zamówienia. Cena, którą widzisz w koszyku, jest ceną ostateczną.
Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
+
Na każdej stronie produktu znajdziesz szczegółową tabelę rozmiarów. Zalecamy zmierzenie się i porównanie wymiarów z tabelą, aby uniknąć konieczności wymiany. Jeśli masz wątpliwości, napisz do nas!
Gdzie znajduje się Wasza firma?
+
Aurivio jest częścią JVB Online B.V., firmy zarejestrowanej w Holandii. Działamy międzynarodowo, ale specjalizujemy się w obsłudze rynku polskiego, zapewniając lokalne metody płatności i wsparcie w języku polskim.
Jak skontaktować się z obsługą klienta?
+
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00–17:00. Możesz napisać do nas na info@aurivio.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego. Staramy się odpowiadać na wszystkie wiadomości w ciągu 24 godzin.